Příběh klientky: Moje cesta za snem - Kateřina Šimková

10.10.2017

Jsem typická hruška, štíhlý pas a široké boky. Za sebou mám dvě mateřství a desítky "diet", samozřejmě s jo-jo efektem. Po druhé mateřské, před sedmi lety, jsem si otevřela živnost. Jak už to tak ale u podnikatelů bývá, zaměstnání bylo sedavé a za celý den jsem snědla jen málo jídla. A výživné rozhodně nebylo. Přiznávám, že o to víc jsem to doháněla po večerech, kdy se dveře od ledničky prakticky nezavřely.

V té době jsem chodila s dětmi každý týden plavat, cvičila jsem Zumbu, začala jsem koketovat s Pilates. Takže minimálně tři hodiny pohybu týdně. Bez výsledku. Pracovní doba denně do půl páté, pak kolotoč doma, dětem bylo pět a deset let. Únava a kalorické bomby mě katapultovaly až na hranici 98 kg! Po pěti letech jsem toho měla tak akorát.

Tehdy začala Katka spolupracovat s MUDr. Otto Horákem a já se po měsíčním váhání pustila znovu do boje. Byla jsem nadšená! 31. března 2016 jsem se postavila na analyzátor a ten se zastavil na 68 kg! Zbavila sem se tedy rovných 30 kg a ztratila 145 cm v součtu obvodových mír! Z velikosti 50 přímo na velikost 40. Byla to dřina, ale s výsledkem jsem moc spokojená.

V létě jsem si splnila sen a po osmi letech cvičení jsem se stala akreditovaným instruktorem Pilates. To, že jsem na sobě zapracovala, mi dokonale převrátilo život.

Oslovila jsem svou instruktorku Pilates, nutriční poradkyni Katku Fanderlíkovou. Po tělesné analýze jsem byla v šoku. Věděla jsem, že to není dobré, ale tohle? Výsledkem byl nový jídelníček, 10 tisíc kalorií denně, pravidelná strava. Zezačátku jsem myslela, že takové porce jídla prostě nemůžu za celý den sníst a už vůbec po nich nezhubnu.

Moje tělo ale bylo vyhladovělé a v totálním chaosu, takže řád a výživné jídlo přijalo bez větších protestů. Nepřibrala jsem ani deko! Po měsíci jsem začala ubírat porce a za čtyři měsíce jsem shodila kolem 12 kilogramů. V té době jsem cvičila třikrát týdně Pilates. Cvičení mi pomohlo zpevnit svaly a zeštíhlit postavu.

V současné době spolupracuji s Institutem preventivní medicíny MUDr. Otto Horáka, pomáhám druhým se zdravím a vedu je ke štíhlosti a zdravému životnímu stylu. Téměř každý večer vedu hodiny Pilates pro veřejnost. Musím přiznat, že jsem na sebe pyšná.

Uvědomila jsem si, že tahle práce je moje poslání. Moje cesta za snem může být i vaše.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky