Osobní příběh Aleny Best

08.05.2017

Když jsem byla požádána o napsání příběhu Jak jsem do svého těla dostala energii, nevěděla jsem přesně co napsat. A na semináři v Brně se vše v mé hlavě seskládalo jako puzzle.

Před 20 lety jsem se rozhodla podnikat. Otevřela jsem si kadeřnický salon na malém městě. Během několika měsíců jsem získávala na zájmu ze strany klientů. Co to obnášelo pro můj organismus? Nepravidelnou stravu, minimální pitný režim, Na nic jsem neměla čas, jen na svou účesovou tvorbu. Jak v té době na mě mluvilo mé tělo? "Jsem vyhladovělé, žíznivé a přetažené!" Tzn., že jsem trpěla poruchami spánku, má váha kolísala nahoru a dolů.

V mé hlavě byly programy "Bez práce nejsou koláče." "Nesmím onemocnět!" Prostě jsem na sebe vyvíjela obrovský tlak. Kompenzovala jsem svou únavu rychlými cukry, kávou a opět cukry.

Po narození syna Sebastiana jsem cítila, že se v mém životě musí něco změnit. Začala jsem číst knihy na téma Jak si vytvořit penězovod. Toužila jsem po pasivním přijmu. Představa, že mám čas na sebe, své koníčky, mou rodinu byla a je velmi lákavá.

Můj muž William v té době spolupracoval s MUDr. Horákem v Praze a velmi se jim dařilo. Program zdraví a revoluční hubnutí měly úspěchy. Uspořádala jsem pro své klienty přednášku ve svém studiu v Opavě. Přijel MUDr. Otto Horák a když říkal přednášku po třetí, tak jsem se rozhodla, že nastoupím do programu. Už jsou to 2 roky a mně se uzdravuje nejen tělo, ale také srdce a hlava. To, že v mém těle opět koluje krev, mé tělo je plné chuti do života. Vyprávím lidem svůj příběh, jsem na cestě k vytvoření svého týmu, který vypráví o cestě k rovnováze těla, duše a mysli. O programu, který mění lidem kvalitu života k lepšímu. Jsme tady a tedˇ proto, abychom své životy prožívali v plné kvalitě bohatství uvnitř každého z nás. Přeji si epidemii těchto hodnot. Přeji si, abychom se chytli za ruce a věřili, že všechno je možné.

Alena Best

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky